poniedziałek, 18 listopada 2013

Ciepłe przywitanie




Co prawda moja Julcia ma już 10 miesięcy ale chciałabym się cofnąć do dnia w którym opuściłyśmy szpital. Był to dosyć ciężki okres dla mnie bo byłam przerażona wszystkim co wiązało się z rolą bycia mamą. Zastanawiałam się czy dam sobie radę, czy najbliżsi mi pomogą… ale szybko okazało się, że w 100% mogę na nich liczyć. Po powrocie do domu czekała na nas  przepiękna niespodzianka! Pełno balonów, baner z powitalnym napisem, prezenty! Jestem rodzinie bardzo wdzięczna za tak ciepłe przywitanie mojej córci! Pamiętam jak któregoś dnia, nie będąc jeszcze w ciąży oglądałam z siostrą serial ''Friends'' i akurat emitowany był odcinek gdy jedna z bohaterek (Rachel Green) wraca ze szpitala i czeka na nią właśnie taka niespodzianka.  Powiedziałam siostrze wtedy że, kiedyś tez chciałabym przeżyć taką niespodziankę ! Chyba każda mama, zmęczona psychicznie  i fizycznie, po wyjściu ze szpitala chciałaby ujrzeć w swojej sypialni taki widok ! Dlatego warto przy rodzince wypowiadać na głos takie życzenia ;) Nie wspominając, że warto samemu takie niespodzianki prezentować! Gwarantuję uśmiech od ucha do ucha na twarzy mamusi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz