wtorek, 3 grudnia 2013

kiss kiss

Znacie te dni a zapewne jest ich wiele kiedy masz ochotę zjeść , czy wycałować Twoją córkę ile tylko się da ? Ja mam tak codziennie , mam ochotę odgryź jej kawałek uszka albo paluszka :) No cóż, dziś Julcia miały taki dzień i chodziła za mną krok w krok i próbowała mnie zjeść i wycałować ile tylko miała sił! Nie powiem bo to miłe uczucie, śmiałam się strasznie! chyba chciała mi pokazać jakie to czasami irytujące jak tak cały dzień ją całuję ! Także Julcia udało Ci się obiecuję zmniejszyć ilość całusów i ugryzień :))  wrzucam zdjęcie z dzisiejszego ''całuśnego dnia ''muaaaaaa;*








3 komentarze:

  1. Cudowny maluszek :) Pozdrawiam i życzę wielu kolejnych takich dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaa, wiem, o czym mówisz! też czasem przesadzam z pieszczotami, ale nie umiem się powstrzymać...:) A tak przy okazji - nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award - szczegóły znajdziesz tutaj: http://ciaza-strach-sie-bac.blogspot.com/2013/12/no-i-daam-sie-wkrecic.html . Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń