czwartek, 5 grudnia 2013

W rodzicach siła


W końcu doczekaliśmy się zdjęć ze spotkania w Krakowie, wrzucam więc od razu krótką notkę Spotkanie zostało zorganizowane dla przyszłych mam, ale nie tylko – także dla młodych przez Akademię Mama Pyta. Dopiero niedawno dowiedziałam się, że właściwie w całej Polsce odbywają się tego rodzaju spotkania. Bardzo żałuję, że podczas ciąży nie wiedziałam i nie udało mi wybrać.

Po pierwsze jest to fajny pomysł na spędzenia dnia z rodzinką. A poza tym możesz się wiele dowiedzieć, np. na temat właściwego odżywiania podczas ciąży oraz podczas karmienia piersią, o pielęgnacji maluszka, o najlepszych pozycjach do karmienia piersią. W przerwach można było wziąć udział w pokazach wiązania chust, masażu Shantala.Największą atrakcją spotkania była możliwość osobistej rozmowy z Pawłem Zawitkowskim, którego porady są bardzo cenione przez rodziców. Na zdjęciach zobaczycie jak udało mi się przez chwilę asystować Cała konferencja trwała 4h ale był to bardzo przyjemnie spędzony czas. Nawet Julcia się nie zmęczyła, wręcz była bardzo zainteresowana i ożywiona

Porady okazały się bardzo przydatne, przekazane w sposób ciekawy i zachęcający do pogłębienia tematów. Więcej informacji możecie znaleźć tutaj: https://www.facebook.com/PawelZawitkowski oraz na: http://mamapyta.pl/ czy http://rodzicemalucha.pl/

Gorąco polecam, przyszłe mamy mogą uspokoić myśli, doszkolić się a młode mamy wymienić świeżo zdobytym doświadczeniem


Czy Wy wybralibyście na takie spotkanie? A może chcecie coś polecić?











1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o tych warsztatach ale na pewno przydane informacje można tam uzyskać, zwłaszcza, że jednym z wykładowców jest tak znany i ceniony P.Zawitkowski.
    Nie wiesz, gdzie mogę znaleźć listę i terminy warsztatów w innych miastach? Jak tak to proszę na maila :)

    OdpowiedzUsuń