poniedziałek, 2 grudnia 2013

Santa Claus is coming to town…


Mikołaj coraz bliżej! Już nie mogę się doczekać, jeszcze nigdy nie cieszyłam się na Św. Mikołaja czy Święta Bożego Narodzenia jak w tym roku! To przecież pierwsze Święta z Julcią !
Jestem taka ciekawa jak zareaguje na wszystko… prezenty, Św. Mikołaja, choinkę! Chciałabym żeby każde Święta były dla niej wyjątkowe. Uwielbiam jak w domu jest przytulnie, kocham świąteczną atmosferę. Boże Narodzenie w rodzinnym domu wspominam bardzo ciepło .Mama zawsze wprowadzała taką atmosferę, coś niesamowitego! Zapach pieczonych placków,  aromat gotowanych potraw na Wigilijny stół, wieszanie ozdób, w tle muzyka świąteczna… ! I coroczny problem ze światełkami na choince – czy u Was  też co roku przynajmniej jedne muszą okazać się przepalone? Jak to się dzieje ;)?  U nas już powoli przygotowania trwają - prezenty już są, strój Św. Mikołaja też! I to taki wypaśny  ! Spodziewajcie się kilku zdjęć z pierwszej wizyty Grubaska z brodą u mojej córci ;)

W poście zamieszczam zdjęcia  np. jak ozdobić fajnie ciasteczka, szablon  listy do Św. Mikołaja (jeżeli jeszcze nie zdążyliście tego zrobić)
i inspiracje związane z „Brodaczem”. Na weekend wybieramy się rodzinnie do stolicy (do siostry) więc pojawią się też zdjęcia Warszawy ubranej na Święta !

A Wy kupiliście już prezent dla swoich pociech? Pamiętajcie proszę jaki to jest ważny dzień dla Waszych dzieci 
. Sami zapewne pamiętacie z jakimi emocjami wiązało się oczekiwanie na TEN dzień !

















 

4 komentarze:

  1. pamiętam, pamiętam magię świąt, Mikołaja... a teraz tworzę podobną dla syna i udaje się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I o to chodzi, ja dziś kupiłam ostatnią rzecz której mi brakowało czyli worek na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas na dzień przed, nic jeszcze nie jest gotowe. Tylko sąsiad "zaklepany", który się zgodził przebrać.
    stopociech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak byłam mała to dokładnie tak samo to wyglądało '' ooo ktoś dzwoni ,kto to może być?'' i dziwne że prezenty stały a Mikołaj uciekł :) to życzę dziś dużo radości z prezentów :)

      Usuń