sobota, 16 listopada 2013

beginning with you


Cześć wszystkim !To mój pierwszy dzień z wami i strasznie się cieszę , bo bardzo długo planowałam założyć swojego bloga ale zawsze odkładałam to na później aż w końcu moja córcia stała się dla mnie inspiracja i zmotywowała mnie do działania . Mój blog będzie bardzo prosty w przekazie , będzie zawierał masę zdjęć , porady dotyczące macierzyństwa jak i również mojej pasji którą jest moda ponieważ za nim zaszłam w ciąże myślałam o założeniu bloga o tej właśnie tematyce więc postanowiłam połączyć wszystko w całość i tak właśnie powstał LIFE AS A MOMMY .Mam nadzieje że odnajdą się tutaj przyszłe mamy , jak i obecne oraz fashionistki ! Chciałabym również zmienić utarty pogląd na '' matkę polkę ''  pokazać że rola mamy to nie tylko pieluchy , pranie , siedzenie w domu . Po mimo braku czasu na zrobienie fryzury czy pomalowaniu paznokci a przede wszystkim braku snu potrafimy wyglądać pięknie, czuć się pięknie, ale nie wstydźmy się i nie oszukujmy że też mamy ''gorsze dni'' i mam ochotę spędzić dzień w dresach w potarganym podkoszulku Podsumowując ten blog będzie prawdziwy  , mam nadzieję że pokochacie moją rodzinę i moje pasje a ja stanę się dla was dobrą przyjaciółką :p Miłego czytania  i załączam moje pierwsze zdjęcie z córcią zaraz po przebudzeniu

1 komentarz:

  1. Podoba mi się, to co napisałaś o byciu piękną. Z paznokciami bywa różnie, z ubiorem też, ale najważniejsze to czuć się pięknie! Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy...

    OdpowiedzUsuń