wtorek, 21 stycznia 2014

Córa, ten post jest dla Ciebie (cz. I).

Twoi wspaniali rodzice :))
Tak córcia dobrze widzisz, mama do ostatnich dni tańczyła ze swoimi najlepszymi przyjaciółkami przez to jesteś teraz taka tancerką :)
Z Twoją ciocią chrzestna na parapetówce, początek 9 miesiąca :)
Mamusia w 8 miesiącu z Tobą :)

I doczekałam się... jutro Julcia skończysz roczek! Rok temu o godzinie 22 zaczęłaś delikatnie dawać znać, że to już pora, ale mama była zajęta oglądaniem „Gordona Ramsaya”  i myślała ze po prostu ją kopiesz... ale kopanie stawało się coraz bardziej regularne, coraz bardziej intensywne. Około godziny 3 nad ranem zaczęłam budzić Twojego tatę (ma strasznie „twarde” spadnie więc cud, że go dobudziłam bo już myślałam o porodzie w domu ;)). Pamiętam jak chodziłam po mieszkaniu i powtarzałam ''to już , to już .'' Ubraliśmy się bardzo ciepło bo w noc Twojego porodu była tak straszna zawierucha… Dobrze więc, że chwilę poczekałaś bo jechać musieliśmy powoli. Droga ciągnęła się jak żadna inna… Ale oczekiwanie na Ciebie było samą przyjemnością !

Ciąg dalszy postu już jutro o 12:45.


"To nie my przychodzimy na świat, lecz świat przychodzi do nas. Urodzić się znaczy tyle, co dostać cały świat w prezencie"

6 komentarzy:

  1. Jak ten czas leci :) Jeszcze niedawno w brzuszku a już roczek za wami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szybko ! Tobie również minie ten czas szybko, więc ciesz się każdą minutą i polecam robi bardzoooooooooo dużo zdjęć od pierwszych chwil :)

      Usuń
  2. Rok minął, a wydaje się jakby to było wczoraj, prawda?:) Te chwile i ten dzień zapamiętuje się na zawsze :) Slicznie napisane i piękne zdjęcia! Już dziś, wszystkiego najlepszego dla Julci!!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj prawda Pati :) i dziękuje bardzo w imieniu Julci :)

      Usuń
  3. Piękna Mamusia :)
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń