piątek, 10 stycznia 2014

POMOCY ! To już prawie rok !

Już wkrótce, a dokładnie 22 stycznia moja Jula skończy roczek. Czy Wam także dzieci tak szybką rosną? Nawet nie wiem kiedy to zleciało! Dopiero co z brzuszkiem chodziłam a to już jest z nami prawie roczna cwaniara :) Mama moja zawsze mówiła i dalej to powtarza ''ciesz się z każdej chwili, zobaczysz jak Ci zleci '' i ma rację! Tak strasznie chciałam żeby Jula „raczkowała” , mówiła a jak już zaczęła to znowu chcę żeby była małym bobaskiem! Chyba każda mama chciałaby żeby jej dziecko na zawsze pozostało maluszkiem ! Pozwalało się przytulać, całować :P  Ale z drugiej strony jak patrzę na moją Julę teraz, kiedy z dnia na dzień mnie zaskakuje  i  z dnia na dzień prezentuje coraz więcej, to wspaniale się na nią patrzy . Też tak macie, że patrzycie na swoją pociechę i myślicie sobie „ciekawe jaka będzie za 18 lat?” .Chcemy dla swoich dzieci jak najlepiej więc takie myśli nie są niczym nienaturalnym !

Ale ok., koniec nostalgii! Piszę jaką mam prośbę… Czy polecicie mi w Krakowie dobrą cukiernię? Ale cukiernię, którą daję popis na każdym torcie ;) Szukam dekoracji na ciasta, torty. Ewentualnie hurtownię/ sklep cukierniczy, który takie rzeczy sprzedaje.
Bardzo ładnie proszę o pomoc !

1 komentarz:

  1. Dużo zdrówka dla solenizantki.
    Każdy rok z dzieckiem jest inny ale najważniejsze każdy cudowny :)

    OdpowiedzUsuń